Obchodné a reklamačné podmienky
V kontaktoch je potrebné zosumarizovať všetky podmienky stanovené zákonom, prevádzkovateľom odporúčame používať nižšie podľa uvedeného vzoru.
Obchodné meno: Miklós Ádám
Ulica a číslo: Heďbeneéte 519
PSČ a mesto: 929 01 Kútniky
IČO: 46396560
DIČ: 1044398311
Nie som platiteľom DPH
Zápis v registri: Spoločnosť je zapísaná v OR súdu Trnava, oddiel
Sro, vložka č.13814/T
Bankové spojenie: mBank
č.ú.: SK77 8360 5207 0042 0563 0792
Telefón/Mobil: +421/918348098
E-mail: info@somadrin.sk
Príjem objednávok cez e-mail: nonstop
Prevádzková doba: Pondelok až Piatok: 8:00 - 16:00 hod
Zodpovedný vedúci: Miklós Ádám
Prevádzka:
Obchodné meno: www.somadrin.sk
Ulica a číslo: Heďbeneéte 519
PSČ a mesto: 929 01 Kútniky
Orgán dozoru: Inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie so sídlom v Trnave pre Trnavský Pekárska 23 917 01 Trnava 1 tel.: 033/3212 527 e-mail: tt@soi.sk
1. Predávajúci si vyhradzuje právo meniť
a dopĺňať tieto všeobecné obchodné podmienky a reklamačné podmienky
aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho. V prípade zmeny
všeobecných obchodných podmienok alebo reklamačných podmienok, sa riadi celý
proces nákupu prostredníctvom tých všeobecných obchodných podmienok, ktoré boli
platné v momente odoslania objednávky kupujúcim a tieto sú prístupné
na internetovej stránke predávajúceho.
2. Neoddeliteľnou súčasťou týchto všeobecných
obchodných podmienok sú aj reklamačné podmienky.
3. Odoslaním objednávky kupujúci si prečítal
všeobecné obchodné podmienky ako aj reklamačné podmienky.
4. Tieto podmienky boli vypracované v rámci
projektu certifikácie e-shopu nakupujbezpecne.sk
5. Tieto všeobecné obchodné podmienky
a reklamačné podmienky sú k dispozícií v sídle spoločnosti
k nahliadnutiu kupujúcim ako i sú zverejnené na internetovej stránke
e-shopu.
6. Pokiaľ spotrebiteľ nie je spokojný so
spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že
predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho o
žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo
alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má v zmysle
§ 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a
o zmene a doplnení niektorých zákonov právo podať návrh na začatie alternatívneho
riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie
spotrebiteľských sporov s prevádzkovateľom e-shopu je Slovenská obchodná
inšpekcia (www.soi.sk) alebo
iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov
alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej
republiky (https://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s),
pričom spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov
alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti. Spotrebiteľ zároveň
môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu
pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Informácie o poplatkoch za návrh nájde spotrebiteľ na internetových stránkach
konkrétneho subjektu alternatívneho riešenia sporov.
7. Inak neupravené vzťahy v týchto
všeobecných obchodných podmienkach ako v ich neoddeliteľných súčastiach
(prílohách) sa riadia podľa príslušných ustanovení predovšetkým Zákona č.
40/1964 Zb, Zákona č. 250/2007 Z.z., Zákona č. 102/2014 Z.z., Zákona č.
122/2013 Z.z., Zákona č. 22/2004 Z.z. ako aj Zákona č. 513/1991 Z.z.
8. Tieto všeobecné obchodné podmienky vrátane
ich neoddeliteľných súčastí nadobúdajú platnosť a účinnosť 04.07
2021.
1. Reklamovať je možné len tovar, ktorý bol zakúpený
u predávajúceho a ktorý je vlastníctvom kupujúceho.
2. V prípade ak vlastnícke právo ešte
neprešlo z predávajúceho na kupujúceho, predávajúci si v zmysle platnej
legislatívy uplatňuje právo reklamáciu vybaviť až po úplnej úhrade
v zmysle § 151a a nasl. Občianskeho zákonníka.
3. Ak kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba,
ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania
alebo povolania) na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24
mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak a postupuje sa v zmysle
Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka a týchto
reklamačných podmienok. Ak kupujúci nie je spotrebiteľom, postupuje sa
v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 1 rok, ak
nie je pri tovare uvedené inak a tieto reklamačné podmienky sa na uplatnenú
reklamáciu nevzťahujú. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od
prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá
kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.
4. Kupujúci je povinný reklamáciu uplatniť
bezodkladne u predávajúceho, a to hneď po zistení vady.
5. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje na vady
spôsobené nasledovným užívaním:
- a. k vade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim,
- b. nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie,
- c. používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzeného prostrediu tovaru,
- d. zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar,
- e. poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním,
- f. používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok.
6. Zo zodpovednosti za vady sú taktiež vyňaté vady,
ktoré vznikli pri živelnej pohrome.
7. Zodpovednosť za vady sa nevťahuje taktiež
i na bežné opotrebenie tovaru (alebo jeho časti) spôsobené používaním
tovaru. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nedá sa
reklamovať.
8. Reklamovaný tovar je potrebné zaslať na našu
adresu uvedenú nižšie avšak nie na dobierku alebo osobne doniesť na kontaktnú
adresu. Tovar je potrebné vhodne zabaliť, aby počas prepravy nedošlo
k poškodeniu tovaru a odporúčame tovar zaslať doporučene, prípadne
ako poistenú zásielku. K tovaru je potrebné pripojiť kópiu dokladu
o kúpe (faktúru) a popis vady alebo odporúčame priložiť
vyplnený Reklamačný formulár spolu
s dokladom o kúpe. Reklamáciu je
potrebné zaslať výhradne písomne (poštou) alebo osobne (nie formou e-mailu).
9. Predávajúci potvrdí prijatie reklamácie
a vydá kupujúcemu potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej
forme. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia
predávajúcemu. Ak nie je možné potvrdenie doručiť ihneď, musí sa doručiť bez
zbytočného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení
reklamácie. Potvrdenie o vybavení reklamácie bude zaslané písomne.
10. Predávajúci je povinný určiť spôsob
vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch do 3 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. V odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje
zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa uplatnenia
reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie vybaví reklamáciu
predávajúci ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj
neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie byť dlhšie ako 30 dní odo dňa
uplatnenia reklamácie. Po uplynutí 30 dňovej lehoty na vybavenie reklamácie ma
kupujúci právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a bude mu vrátená plná suma za
tovar alebo má právo na výmenu tovaru za nový.
11. Práva kupujúceho pri uplatňovaní reklamácie:
- a. pri odstrániteľnej chybe má kupujúci právo, aby tá bola odstránená bezplatne, riadne a včas. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje predávajúci. Kupujúci môže požadovať namiesto o opravy vady (opravy) výmenu chybnej veci za bezchybnú, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu tovaru alebo závažnosť chyby,
- b. pri výskyte neodstrániteľnej chyby, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má kupujúci právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od kúpnej zmluvy (vrátenie peňazí) alebo zľavu z ceny.
- c. reklamácia sa považuje za vybavenú, ak sa skončí reklamačné konanie odovzdaním reklamovaného tovaru, jeho výmenou alebo vrátením kúpnej ceny tovaru, písomnou výzvou na prevzatie plnenia alebo jej odôvodnené zamietnutie.
12. Nepoškodenie tovaru, resp. neporušenosť obalu
(podľa pokynov pri preberaní tovaru) je potrebné skontrolovať pri preberaní
tovaru, nakoľko tovar pri preprave sa môže poškodiť, odporúčame kupujúcim
rozbaliť tovar a prezrieť si ho v prítomnosti dopravcu. Vaším
podpisom kuriérovi prehlasujete že obal je nepoškodený.
13. Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou
súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje
právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.
14. Kontakt www.somadrin.sk, Heďbeneéte 519, 929 01 Kútniky, info@somadrin.sk
e-mail s potvrdením a informačné povinnosti
Po vytvorení objednávky je kupujúcemu zaslaný e-mail so sumárom objednávky. Je potrebné zabezpečiť aby tento e-mail obsahoval minimálne tieto náležitosti:
- informáciu o kupujúcom (meno priezvisko, adresu, prípadne e-mail a telefón);
- informáciu o dodávateľovi - o vás (obchodné meno, sídlo IČO, DIČ a informáciu Nie sme platitelia DPH alebo IČ DPH);
- sumár objednávky - názov položky, množstvo a cenou;
- cenu dopravy;
- cenu za použitý spôsob platby (nie je nevyhnutný);
- cenu celkom.
Stretávame sa s tým, že maily obsahujú väčšinu údajov avšak absentujú dodávateľské údaje. Keďže tento e-mail je chápaný ako návrh a/alebo potvrdenie na uzatvorenie kúpnej zmluvy musí spĺňať náležitosti zmluvy. Najneskôr s dodaním tovaru ste povinný doručiť kupujúcemu informácie v zmysle § 3 vrátane vzorového formulára na odstúpenia od kúpnej zmluvy - teda kompletné kontaktné údaje, obchodné a reklamačné podmienky. Tieto údaje buď zašlete spolu s faktúrou vytlačené alebo vo forme e-mailu, avšak všetky musí byť obsahom e-mailu, nie len url. odkaz kde si to je možné stiahnuť. Teda buď tieto údaje vložíte do obsahu e-mailu alebo do prílohy.
Číselne vysvetlenia
1 Ak prevádzkovateľ nie je platiteľom DPH uvádza
sa len DIČ spolu so znením "Nie sme platitelia DPH."
2 Zodpovedným
vedúcim je osoba, ktorá dohliada na e-shop, tak ako sa ustanovuje aj v prípade
tzv. kamenných obchodov. Môže to byť samotný majiteľ alebo aj iná osoba.
3 V prípade
e-shopov je orgánom dozoru príslušný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie
v kraji, v ktorom je sídlo spoločnosti prevádzkujúcej e-shop.
4 Uvádza sa
v prípade právnickej osoby - Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom
registri Okresného súdu ...... (Prešov), oddiel ...(Sro) vo vložke číslo
....(15478/P). Respektíve v prípade fyzickej osoby - podnikateľa -
Podnikateľ je zapísaný na Obvodnom úrade v .... (Poprade), pod číslom ....
(740-5041214)
5 Osoba, ktorá
prevádzkuje internetovú stránku
6 Osoba, ktorá pri
uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy koná v rámci predmetu
svojej podnikateľskej činnosti (osoba, ktorá vystavuje faktúry, objednávky..)
7 Dodávateľom je osoba,
ktorá priamo alebo prostredníctvom iných podnikateľov dodala tovar (osoba od
ktorej bol zaslaný tovar)
8 Neplatiteľ DPH
vymaže "vrátane 20 % DPH." a odsek bude v znení - Všetky uvádzané
ceny pri tovare sú konečné.
9 Je potrebné
vybrať alebo doplniť Vami ponúkané možnosti platieb.
10 Je potrebné
vybrať alebo doplniť Vami ponúkané možnosti dopravy.
11 Vzhľadom na
skutočnosť že dopravca spracúva osobné údaje, je potrebné uviesť jeho kontaktné
údaje.
12 Je potrebné
zosumarizovať všetky varianty dopravy ako aj v prípade dobierkového, podľa
Vašej kalkulácie a zároveň je potrebné uviesť lehotu na doručenie tovaru
po jeho expedícii z Vášho skladu kupujúcemu.
13 Uvádzate rozsah
osobných údajov, ktoré požadujete aby SPOTREBITEĽ vyplnil na stránke. IČO,
DIČ.. nie sú osobnými údajmi. Zároveň rozsah týchto údajov uvádzate aj
v Oznámení na Úrad na ochranu osobných údajov.
14
15 Pokiaľ náhradu
škody pri neprevzatí tovaru nechcete uplatňovať je možné tento článok vymazať.
Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu (e-shopu)
Článok I.
Vymedzenie pojmov
1. Prevádzkovateľom internetovej stránky je Miklós
Ádám. so sídlom Heďbeneéte
519, 929 01 Kútniky.
2.
Predávajúcim je Miklós Ádám so
sídlom Heďbeneéte 519, 929 01 Kútniky.
3. Dodávateľom tovarov a služieb ponúkaných
v na stránke www.somadrin.sk je Miklós
Ádám., so sídlom Heďbeneéte
519, 929 01 Kútniky.
4. Kupujúcim je každý návštevník e-shopu, ktorý
prostredníctvom e-mailu vytvoril objednávku. Pre účely zákona č. 102/2014 Z. z.
sa spotrebiteľom rozumie fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení
spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej
činnosti, zamestnania alebo povolania.
5. Aktuálne je možné vytvoriť záväzné objednávky pomocou e-mailu. Po nainštalovaní e-shopu platí objednávkový systém cez e-shop. E-shopom je počítačový systém umiestnený
v sieti internet s verejným prístupom, ktorý umožňuje objednávanie
tovarov alebo služieb.
6. Tovarom alebo službou sú všetky produkty
zverejnené na stránkach shopu.
7. Aktuálne objednávka vzniká po objednaní tovaru cez e-mail. Po nainštalovaní e-shopu platí objednávkový systém cez e-shop. Objednávka vzniká potvrdením procesu
objednávania v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane
kompletného vyplnenia objednávkového formuláru.
8. Kupujúci plne uznáva elektronickú komunikáciu
predovšetkým prostredníctvom e-mailovej komunikácie ako
aj telefonickej komunikácie.
1. Všetky uvádzané ceny pri tovare sú konečné vrátane
20 % DPH
2. Predávajúci je viazaný cenou uvedenou na
stránke e-shopu v momente vykonania nákupu.
1. Objednávka vzniká potvrdením procesu objednávania e-mailom alebo v e-shope výberom tovarov alebo služieb kupujúcim vrátane kompletného
vyplnenia objednávkového formuláru. Pre korektné vybavenie objednávky je
potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti
dopravy a platby za objednaný tovar alebo služby.
2. Kupujúci zaslaním objednávky súhlasí
s cenou objednaných tovarov a služieb a teda objednávka sa stáva
pre spotrebiteľa záväznou.
3. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho
vzniká kúpna zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe
vzájomnej dohody medzi kupujúcim a predávajúcim ak zákon alebo iný právny
predpis neustanovuje inak. Potvrdením objednávky zo strany predávajúceho je
odoslanie tovaru.
4. Kupujúcemu je po vytvorení objednávky je odoslaný e-mail s potvrdením prijatia
objednávky v našom systéme. Tento e-mail nie je potvrdením tovaru v zmysle ods.
3. tohto článku.
5. Kupujúci je odoslaním objednávky viazaný
k zaplateniu kúpnej ceny objednaného tovaru ak sa zmluvné strany nedohodnú
inak.
6. Ak predávajúci nie je schopný splniť
objednávku alebo jej časť v lehote na vybavenie objednávky pri vynaložení
maximálneho úsilia a to z dôvodov napr. že tovar sa nevyrába, nie je
dostupný u výrobcu alebo na externom sklade dodávateľa, výrobca vykonal
tak závažné zmeny, pre ktoré nie je možné realizovať objednávku alebo
z dôvodov vyššej moci, môže objednávku stornovať o čom kupujúcemu
pošle e-mail. Taktiež má predávajúci právo zrušiť objednávku, pokiaľ kupujúci
v objednávke uviedol nepravdivé alebo zavádzajúce údaje, ktoré nie je
možné overiť, napríklad nesprávny e-mail alebo telefonický kontakt. Za overenie
sa pokladá možnosť spätného kontaktovania kupujúceho na danom telefónnom čísle
alebo e-mailovej adrese. Ak kupujúci zaplatil preddavok, tento je mu
predávajúci povinný vrátiť do 14 dní.
1. Za tovar a služby v shope je možné platiť nasledovnými spôsobmi:
- a. platba na dobierku (platíte priamo kuriérovi pri preberaní tovaru)
- d. platba pri osobnom prevzatí
- e. platba na základe zálohovej faktúry - vopred, tovar bude expedovaní po prijatí peňažných prostriedkov na náš účet,
- f. platba na základe faktúry so splatnosťou uvedenou vo faktúre,
2. Darčekový poukaz predstavuje predplatený objem
peňažných prostriedkov, ktoré môže kupujúci využiť pri nákupe na základe
dostatku voľných predplatených peňažných prostriedkov. Dátum platnosti kupónu
je uvedený na ňom. Nominálnu hodnotu darčekového poukazu je možné dohodnúť
s kupujúcim.
3. Doplatky pre jednotlivé možnosti platieb sú
uvedené v čl. VI týchto všeobecných obchodných podmienok.
4. Predávajúci môže poskytnúť kupujúcemu
možnosti zliav
5. Poskytované zľavy nie je možné kumulovať.
1. Predávajúci je povinný do 30 dní od vytvorenia objednávky
zaslať kupujúcemu tovar, ak sa nedohodli inak, alebo ak pri tovare nebola
uvedená dlhšia dodacia lehota.
2. Ak je tovar skladom je expedovaný podľa
kapacitných možností v čo najkratšom čase.
3. Ak sa v objednávke nachádza viacero
tovarov a služieb a časť z nich nie je skladom, informujeme
o tom kupujúceho s možnosťami čiastočných dodávok.
4. Spolu s tovarom je zákazníkovi zasielaná
faktúra (daňový doklad), návod ako i ostatné dokumenty k tovaru alebo
službe od výrobcu.
5. Za miesto plnenia sa považuje miesto, do
ktorého je tovar dodávaný.
6. Predávajúci realizuje dopravu ku kupujúcemu
prostredníctvom:
- a. kuriérskej spoločnosti
- b. osobne na zvolenej prevádzke v objednávke,
- c. vlastnou dopravou predávajúceho
1. Pri platbe vopred na bankový účet na základe
zálohovej faktúry alebo pri platbe na
dobierku nájdete v priloženej prílohe cenníkov.
2. Vyššie uvedené poplatky za prepravu, balné
a možnosti platieb platia iba s miestom dodania na území Slovenskej
republiky.
3. Predávajúci sa môže s kupujúcim dohodnúť
aj na inom ako štandardnom (vyššie uvedenom) postupe pri zasielaní tovaru alebo
služieb ako aj cien za tieto služby.
4. Predávajúci môže zaslať tovar ktorý je
okamžite dostupný kupujúcemu a zvyšnú časť objednávky doručí dodatočne
v zákonnej lehote, avšak za predpokladu, že kupujúcemu nebude účtované
žiadne dodatočné poštovné, okrem toho, ktoré bolo započítane v objednávke.
1. Vlastnícke právo prechádza z predávajúceho na
kupujúceho až momentom prevzatia na mieste určenom kupujúcim.
2. Tovar alebo služby, na ktoré sa vzťahuje ešte
vlastnícke právo predávajúceho, si predávajúci vyhradzuje právo v prípade
uplatnenia reklamácie kupujúcim, vybaviť až v momente úplného zaplatenia
predmetu kúpnej zmluvy.
1. Stornovať objednaný tovar alebo službu má kupujúci právo do 24 hodín od vzniku kúpnej zmluvy bez storno poplatku pri tovare, ktorý je vyrábaný na zákazku, podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa alebo špeciálne pre jedného spotrebiteľa.
1. Spotrebiteľ má na základe zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane
spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy
uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov
predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len
ako "Zákon") podľa ustanovení § 7 a nasledujúcich právo odstúpiť od kúpnej
zmluvy do 14 kalendárnych dni odo dňa prevzatia tovaru. Ak predmetom kúpnej
zmluvy je dodanie tovaru, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy aj pred
dodaním tovaru.
2. Spotrebiteľ je povinný, ak toto právo chce využiť,
písomné odstúpenie od kúpnej zmluvy osobne doručiť najneskôr v posledný
deň určenej lehoty na kontaktnú adresu predávajúceho alebo toto odstúpenie
odovzdať na poštovú prepravu najneskôr v posledný deň lehoty na adresu,
ktorá je uvedená v kontaktoch. Spotrebiteľ je povinný po oznámení
o odstúpení od zmluvy zaslať alebo doručiť osobne predmet zmluvy od ktorej
odstupuje spolu so všetkou dokumentáciou - napr. originálom faktúry, návodom
a inou dokumentáciou k tovaru, ktorá mu bola doručená spolu
s tovarom, najneskôr však do 14 dní odo dňa odstúpenia (§10 ods. 1
Zákona). Odporúčame kupujúcim aby si vyhotovili pre vlastnú potrebu kópiu
faktúry a tovar zasielali doporučene a ako poistenú zásielku. Na
odstúpenie od zmluvy môžete využiť nasledovný formulár: Odstúpenia od
kúpnej zmluvy, v ktorom je potrebné vyplniť minimálne údaje
s označením "*" -odstúpenie
od zmluvy.pdf (https://www.nakupujbezpecne.sk/docs/form/odstupenie%20od%20zmluvy.pdf). 3. Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto
tovar nebude prevzatý. 4. Prevádzkovateľ e-shopu vráti zaplatené
plnenie za tovar / službu vrátane nákladov na dopravu v zmysle ust. §9
ods. 3) zákona č. 102/2014 Z.z. ako i nákladov preukázateľne vynaložených
na objednanie tovaru do 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od zmluvy, avšak nemusí
vrátiť peniaze skôr ako je mu doručený tovar alebo spotrebiteľ nepreukáže
zaslanie tovaru, to neplatí v prípade ak predávajúci navrhol, že si tovar
vyzdvihne sám.
5. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.
6. Právo na odstúpenie od zmluvy sa neuplatňuje
pre tovary a služby, ktoré sú vymedzené v §7 ods. 6 písm. a) až l) zákona
č. 102/2014. Z.z.
7. Spotrebiteľ znáša akékoľvek zníženie hodnoty
tovaru, ktoré bolo spôsobené jeho používaním nad rámec potrebný pre zistenie
funkčnosti a vlastností tovaru. 8.Pri vrátení už otvoreného tovaru -sa týka elektroniky-sa skontroluje funkčnosť. Soľnú roztok a Aquadrin nie je možné vrátiť v otvorenom stave ohľadom na zneužitia a výmeny tekutiny.
1. Za zmluvné strany sa pokladá predávajúci
a kupujúci.
2. Kupujúci je povinný:
- a. prevziať objednaný tovar,
- b. zaplatiť za tovar dohodnutú odplatu predávajúcemu,
- c. prekontrolovať neporušenosť obalu resp. aj samotný tovar pri jeho preberaní.
3. Predávajúci je povinný:
- a. dodať zákazníkovi tovar v požadovanej kvalite, množstve a v dohodnutej cene,
- b. spolu s tovar alebo dodatočne zaslať zákazníkovi všetky dokumenty k tovaru ako napríklad faktúru za tovar, reklamačný list, návod na obsluhu v kodifikovanej podobe slovenského jazyka.
1. Osobné údaje sú spracúvané v súlade so zákonom
č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších
predpisov.
2. Prevádzkovateľ neposkytuje osobné údaje
kupujúceho tretej osobe, okrem prepravnej spoločnosti ktorá zabezpečuje
doručenie tovaru alebo služieb, alebo štátnym orgánom v prípade kontroly
v takom prípade sú tieto subjekty tretími stranami.
3. Prevádzkovateľ od kupujúceho získava nasledovné
osobné údaje: titul, meno, priezvisko, adresa,
adresa na doručenie, telefónne číslo, e-mailová adresa, fakturačné údaje.
4. Vami poskytnuté osobné údaje sú spracúvané za
účelom korektného vybavenia Vašej objednávky.
5. Prevádzkovateľ je povinný zabezpečiť osobné
údaje pred ich sprístupnením neoprávneným osobám, ktoré ma spracované
v bezpečnostných opatreniach.
6. Dotknutá osoba má práva vymedzené
v zmysle ust. § 28 a nasl. Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane
osobných údajov v znení platných noviel. UPOZORNENIE: (je potrebné aby spotrebiteľ sám
a dobrovoľne súhlasil so zaradením do marketingu, preto je potrebný súhlas
dotknutej osoby - na tento súhlas je POTREBNÉ využiť napr. zaškrtávacie políčko
v znení napr. "Súhlasím so spracúvaním osobných údajov na marketingové
účely" a toto políčko nesmie byť zaškrtnuté, ale musí ho zaškrtnúť sám
kupujúci - bez tohto tlačidla nie je možné využívať údaje na marketingové
účely, t.j. definícia v obch. podmienkach že s tým kupujúci súhlasí
je protizákonná a takýto súhlas nebudete vedieť dokladovať v prípade
kontroly. uvádzajú sa predchádzajúce k e-shopu
doplnené o:
7. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných
údajov pri registrácii v e-shope na marketingové účely súhlasil so
zasielaním predovšetkým e-mailových správ na kontaktnú e-mailovú adresu,
telefonickým kontaktovaním alebo zasielaním adresnej pošty na kontaktnú adresu.
8. Osobné údaje pre marketingové účely
v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo, adresa a e-mailová
adresu sú poskytnuté na dobu piatich rokov.
9. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne
odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto
okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami
poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať na marketingové účely. UPOZORNENIE: (je potrebné aby spotrebiteľ sám
a dobrovoľne súhlasil so zaradením do marketingu, preto je potrebný súhlas
dotknutej osoby - na tento súhlas je POTREBNÉ využiť napr. zaškrtávacie políčko
v znení napr. "Súhlasím so spracúvaním osobných údajov vo vernostnom
programe" a toto políčko nesmie byť zaškrtnuté, ale musí ho zaškrtnúť sám
kupujúci - bez tohto tlačidla nie je možné využívať údaje vo vernostnom
programe, t.j. definícia v obch. podmienkach že s tým kupujúci
súhlasí je protizákonná a takýto súhlas nebudete vedieť dokladovať
v prípade kontroly.)uvádzajú sa predchádzajúce k e-shopu
prípadne aj k marketingu doplnené o:
10. Ak kupujúci súhlasil so spracúvaním osobných
údajov pri registrácii v shope s registráciou vo vernostnom
programe súhlasil so zhromažďovaním získaných osobných údajov vrátane
informácií o objednávkach za účelom poskytovania zliav.
11. Osobné údaje pre vernostný program
v rozsahu meno a priezvisko, telefónne číslo, adresa a e-mailová
adresu sú poskytnuté na dobu piatich rokov.
12. Svoj súhlas môže kupujúci kedykoľvek písomne
odvolať zaslaním Odvolania so spracúvaním osobných údajov, pričom tieto
okamžite blokujeme alebo likvidujeme. A z našej strany Vami
poskytnuté osobné údaje už nebudeme používať vo vernostnom programe.
1. Predávajúci má právo na náhradu škody (podľa ust. §
420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar,
ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal
tento tovar alebo po výzve predávajúceho si v prípade zvolenia osobného odberu
tovar neprevzal v určenej lehote na odber. Týmto konaním kupujúci porušil svoju
povinnosť uvedenú v čl. X bod 2. písm, a), podľa ktorého je kupujúci povinný
prevziať objednaný tovar.
2. Pri určovaní výšky náhrady škody,
predávajúci berie do úvahy predovšetkým dopravné náklady a s tým spojené
poplatky v prípade zaslania tovaru, náklady spojené s balením, expedíciou a
administráciou objednávky ako aj všetky ostatné náklady, ktoré mu vznikli s
realizáciou predmetnej objednávky a zároveň má právo si účtovať i ušlý zisk.
3. Predávajúci má právo aj neuplatniť si
právo na náhradu škody alebo si uplatniť toto právo len z časti.